معاون رئیس جمهوری؛

پرداخت ۱۶۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای اقتصادی

معاون رئیس جمهوری گفت:دولت برای توسعه همه جانبه کشور بیش از ۱۶۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سال جاری به واحدهای اقتصادی پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جمشید انصاری پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی اظهار داشت: در فصل پاییز امسال در مقایسه با پاییز سال قبل با احتساب صادرات نفت رشد اقتصادی کشور ۹.۹ و بدون صادرات نفت ۶.۴ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه ایران با ۱۱ درصد رشد در ۹ ماهه امسال اولین جایگاه رشد برتر علمی دنیا را در بین ۲۵ کشور به خود اختصاص داده است افزود: منطقه آزاد ماکو یک ظرفیت بزرگ برای رشد و توسعه اقتصادی آذربایجان غربی است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: همه باید تلاش کنیم واحدهای صنعتی که در این منطقه در حال ساخت هستند، هر چه سریعتر به بهره برداری برسند زیرا که همین واحدها در توسعه این منطقه نقش مهمی خواهند داشت.

وی افزود: یکی از عوامل مهم تحقق این رشد، تلاش دولت برای توسعه همه جانبه کشور بوده و بیش از 162 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سال جاری به واحدهای اقتصادی پرداخت شد.

انصاری با تاکید بر ضرورت اتمام به موقع پروژه های اقتصادی در استان ها اظهار کرد: تکمیل به موقع این پروژه ها نقش بسزایی در اعتمادسازی برای بخش خصوص در راستای سرمایه گذاری در مناطق دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.