حجت الاسلام و المسلمین شهیدی:

روز بزرگداشت شهدا بر پایه توسعه فرهنگ ایثار است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روز بزرگداشت شهدا بر پایه توسعه فرهنگ ایثار و رسیدگی به خانواده های شهدا است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنگره بین المللی شکوه ایثار که با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدا که امروز (شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در سال 58 با فرمان امام خمینی(ره) سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف رسیدگی به معیشت خانواده های شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت پایه گذاری شد.

وی ادامه داد: بنیاد شهید با فرمان مقام معظم رهبری کارش را در توسعه مسائل فرهنگی گسترش داد و پس از آن روز 22 اسفندماه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به روز بزرگداشت شهید نام گذاری شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی یاد آور شد: پس از نام گذاری این روز به نام شهدا، رنگ و بوی دیگری در توجه به شهدا ایجاد شد و امسال طبق تصمیم بنیاد شهید کنگره شهدای جهان اسلام با حضور ریاست جمهوری و 8 کشور دو روز پیش در مشهد مقدس برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تقارن برپایی همایش امروز با شب 22 اسفندماه گفت: این مراسم به عنوان شکوه ایثار و با شرکت خانواده های شهدای تهران و شهرستان‌های اطراف برگزار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار