کرمان؛

تجلیل از ١١٠ ورزشکار و پیشکسوت ووشو در کرمان

طی مراسمی از ١١٠ مربی، داور، قهرمان، پیشکسوت و بنيانگذار ورزش ووشو در كرمان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا امیری، رییس هیئت ووشوی استان کرمان در حاشیه ی مراسم جشن بزرگ خانواده ووشو که در سالن فجر کرمان برگزار شد، با بیان اینکه این جشن به منظور تکریم مربیان، داوران، قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شده است، به مقام های کسب شده توسط ووشو کاران کرمانی در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: آقایان ابوالفضل بنی اسد و محمدحسین علیزاده در رده سنی نوجوانان به ترتیب مدال طلا و برنز و آقای حمید شهریاری در رده سنی جوانان مدال برنز را به گردن آویختند.

وی افزود: آقای امین سالاری، مدال برنز را در رده سنی بزرگسالان به دست آورد که وی به اردوی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات جهانی روسیه دعوت شد.

امیری خاطرنشان کرد: آقای معین حاجی زاده هم که از قهرمانان ووشو و افتخارات دیار کریمان است، به اردوی تیم ملی دعوت شده که باید بگویم ایشان دارنده مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی است.

رییس هیئت ووشوی استان کرمان تصریح کرد: خانم زهرا دهویی نیز در رده سنی نوجوانان در بخش بانوان مدال نقره را کسب کرد که در مجموع تمامی این افراد به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

وی یادآور شد: در این مراسم ، از همه ی این عزیزان تجلیل می شود.

امیری در ادامه با بیان اینکه عمیقاً به خرد جمعی و کار گروهی معتقد هستم، گفت: 5 نفر را به عنوان عضو هیئت رئیسه در نظر گرفته ایم که ترکیبی از مدیران توانمند دستگاه های دولتی و خصوصی استان هستند و نفرات دیگری نیز در آینده ای نزدیک به منظور ارتقاء سطح ووشو در استان، به این جمع اضافه می شود.

وی افزود: دکتر امیر فهیمی خامنه، فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان، مهندس خداداد مقبلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، دکتر حمید شیخ اسدی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان، دکتر مهدی مداحی، رئیس انجمن فیزیوتراپی استان و عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، آقای مهدی سعید، معاون درآمدهای مالیاتی استان کرمان ترکیب فعلی هیئت رئیسه هیئت ووشو استان کرمان هستند، آقای امین معصوم پور نیز به عنوان دبیر هیئت و آقای سیدباقر هاشمی بعنوان خزانه دار هیئت معرفی شدند.

در پایان این مراسم، از ١١٠ نفر از جمله: بنيانگذار ورزش ووشو در كرمان، رؤسای قبلی هيأت، مربيان، داوران و قهـرمانان ووشو تقدير شد.

همچنین در این مراسم حکم اعضای هییت مدیره ووشو نیز تقدیم شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار