کرمان؛

جشن بزرگ خانواده ووشو در کرمان

جشن بزرگ خانواده ووشو به همراه تجلیل از قهرمانان ورزشی این رشته20 اسفند جاری در کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا امیری، رییس هیئت ووشوی استان کرمان گفت: این جشن به منظور تکریم مربیان، داوران، قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه ووشو در پهناورترین استان کشور استعدادها و پتانسیل های کم نظیری دارد، برنامه ی قهرمان پروری را یکی از اقدامات در دستور کار هیئت ووشوی استان اعلام کرد.

امیری با بیان اینکه در جشن بزرگ خانواده ووشو با تقدیر از ورزشکاران و قهرمانان این رشته سعی می کنیم تلاش این قهرمانان را ارج نهیم، افزود: این جشن روز جمعه مصادف با 20 اسفند جاری در سالن فجر ساعت 18:30 دقیقه برگزار می شود.

وی به مقام های کسب شده توسط ووشو کاران کرمانی در مسابقات کشوری اشاره و خاطرنشان کرد: آقایان ابوالفضل بنی اسد و محمدحسین علیزاده در رده سنی نوجوانان به ترتیب مدال طلا و برنز و آقای حمید شهریاری در رده سنی جوانان مدال برنز را به گردن آویختند.

امیری تصریح کرد: آقای امین سالاری، مدال برنز را در رده سنی بزرگسالان به دست آورد که وی به اردوی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات جهانی روسیه دعوت شدند.

وی یادآور شد: آقای معین حاجی زاده هم که از قهرمانان ووشو و افتخارات دیار کریمان است، به اردوی تیم ملی دعوت شده است که باید بگویم ایشان دارنده مدال طلای بازی های کشور های اسلامی است.

رییس هیئت ووشوی استان کرمان گفت: خانم زهرا دهویی در رده سنی نوجوانان در بخش بانوان مدال نقره را کسب کرد که در مجموع تمامی این افراد به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

امیری در ادامه با بیان اینکه عمیقاً به خرد جمعی و کار گروهی معتقد هستم، اظهار داشت: 5 نفر را به عنوان عضو هیئت رئیسه در نظر گرفته ایم که ترکیبی از مدیران توانمند دستگاه های دولتی و خصوصی استان هستند و نفرات دیگری نیز در آینده ای نزدیک به منظور ارتقاء سطح ووشو در استان، به این جمع اضافه می شود.

وی افزود: دکتر امیر فهیمی خامنه، فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان، مهندس خداداد مقبلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، دکتر حمید شیخ اسدی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان، دکتر مهدی مداحی، رئیس انجمن فیزیوتراپی استان و عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، آقای مهدی سعید، معاون درآمدهای مالیاتی استان کرمان ترکیب فعلی هیئت رئیسه هیئت ووشو استان کرمان هستند، آقای امین معصوم پور نیز به عنوان دبیر هیئت و آقای سیدباقر هاشمی بعنوان خزانه دار هیئت معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار