فینال لیگ برتر والیبال

كهكشانی‌ها یك قدم تا سكوی قهرمانی / شاگردان اكبری به دنبال نجات!

دو تیم والیبال بانك سرمایه و پیكان تهران دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ برتر را مقابل هم برگزار می‌كنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر فردا پیگیری می‌شود. آن هم با برگزاری یك دیدار حساس و سرنوشت‌ساز بین دو تیم پیكان تهران و بانك سرمایه.

این دیدار در حالی از ساعت 17 به میزبانی خانه والیبال برگزار خواهد شد كه شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانك سرمایه برای تصاحب جام قهرمانی سی‌امین دوره مسابقات لیگ برتر تنها به یك پیروزی نیازمندند. 

تیم پیكان تهران در مسابقه نخست دو تیم كه روز چهارشنبه (18 اسفند) برگزار شد با حساب 3 بر 2 مغلوب حریف خود شدند و كارشان برای ادامه راه سخت شد. حالا شاگردان اكبری برای نجات و كشاندن بازی به دیدار سوم به پیروزی مقابل این تیم نیاز دارند. 

بازیكنان پیكان در شرایطی فردا مقابل ستاره‌های بانك سرمایه صف‌آرایی می‌كنند كه امیر غفور، پشت خط زن ملی‌پوش خود كه در بازی نخست از ناحیه مچ پا مصدوم شد را در اختیار ندارند و قطعا نبود این بازیكن برایشان مشكل‌ساز می‌شود.

در دیگر دیدار مرحله نهایی این رقابت‌ها و در چارچوب دیدار رده‌بندی ، دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران از ساعت 14 در خانه والیبال به مصاف هم می‌روند. 

ارومیه‌ای‌ها در دیدار نخست با حساب 3 بر یك موفق به شكست سایپا شدند و برای تصاحب عنوان سومی به یك پیروزی دیگر مقابل نارنجی‌پوشان نیاز دارند. شاگردان مسعود آرمات هم در خانه تلاش خواهند كرد كه كسب عنوان سومی را به دیدار سوم بكشانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
پیمان اکبری بلد نیست تهمت میزنه به کارخانه .پیکان دیگه همشون پیرن با زور که نمیشه قهرمان شد. سرمایه سهبار بردتش .بازم بازی دوم میبازن .سرمایه تکنیک وتاکتیک داره .روش اکبری قدیمیه .کارائی نداره
آخرین اخبار