آرمات: داور، اشتباهات تاثیرگذاری داشت/ به ما می‌گویند اعتراض نکنید،خودشان اعتراض می کنند!

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: داور دیدار اشتباهات تاثیرگذاری روی نتیجه بازی ما مقابل تیم شهرداری ارومیه داشت.

آرمات: داور اشتباهات تاثیرگذاری داشت/ به ما می‌گویند اعتراض نکنید، خودشان اعتراض می کنند!به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسعود آرمات پس از چهارمی سایپا در لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: درباره عملکرد تیم خود اظهار داشت: کارشناسان باید درباره کیفیت کار ما نظر بدهند اما من واقعا از تیمم راضی هستم. در حد توانی که داشتیم، قرار گرفتن در رده چهارم نتیجه ای عالی است.

وی ادامه داد: با این وجود معتقدم می توانستیم مسابقه دوم مقابل شهرداری ارومیه را با پیروزی پشت سر بگذاریم. در ست پنجم داور اشتباهات تاثیرگذاری داشت. ویدئوچک نشان می داد که در یک صحنه خط را لمس کرده است، داور نتوانست این صحنه را به خوبی تشخیص دهد اما ناظر بازی به او گفت که اوت شده است. آیا ناظر می تواند در تصمیمات داوری دخالت کند؟ 

آرمات گفت: پس از این صحنه، رضا قرا به داور اعتراض کرد و داور هم به او کارت قرمز داد. طبیعی است که در چنین شرایط حساسی، بازیکن پس از کارت قرمز گرفتن دوباره اعتراض می کند اما داور او را با کارت زرد و قرمز جریمه کرد. آیا داوران جرات می کنند که چنین برخوردی با بازیکنان مطرح هم بکنند؟ به خدا جرات ندارند.

وی خاطرنشان کرد: داوران فقط در مقابل بازیکنانی که سطح پایین تر هستند چنین برخوردی می کنند تا بگویند قاطع هستیم اما این قاطعیت نیست و فقط سر تیم های مثل ما را می برند.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: ناظر بازی خلیل یگانه مجد بود اما نمی دانم آقای شفقی در میز ناظر چه می کرد. اگر هم آنجا نشسته است نباید به خود اجازه دهد که در کار داوری دخالت کند. به ما می گویند که به داور اعتراض نکنید اما سرمربی حریف بارها به داور اعتراض کرد و کسی با او برخورد نکرد. نمی دانم آقای شفقی چه مشکلی با تیم ما دارد که چنین رفتاری با سایپا می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار