کرمانشاه؛

دعوت سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نوجوانان

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از راه یابی سه آزادکار کرمانشاهی به مرحله دوم اردوی تیم ملی نوجوانان ایران خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ منصور کیانی دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه، اظهار داشت: علی شهبازی، میثم زارع و محمدرضا قیاسی کشتی گیران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

کیانی ادامه داد: در وزن 46 کیلوگرم که شهبازی کشتی می گیرد سه کشتی گیر دیگر از استان های مازندران، گلستان و لرستان نیز حضور دارند. وی افزود: در وزن 76 کیلوگرم نیز به جز زارع کشتی گیر کرمانشاهی سه کشتی گیر از مازندران، ایلام و تهران نیز در اردو حضور دارند. دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه قیاسی کشتی گیر دعوت شده دیگر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی در وزن 85 کیلوگرم حضور دارد، گفت: کشتی گیرانی از لرستان و مازندران هم در این وزن به اردو دعوت شده اند.

کیانی اظهار کرد: مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان روزهای 20 تا 27 اسفندماه در شهر مقدس مشهد برگزار می شود. وی همچنین از حضور یک مربی کرمانشاهی به نام محمدرضا چایچی در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران در کنار سه مربی دیگر از استان های گیلان، همدان و مازندران خبر داد. کیانی در پایان اظهار کرد: غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی کار هدایت ملی پویان نوجوان ایران را برعهده دارد.
 
انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، دعوت ، کشتی ، اردو ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.