کرمانشاه؛

آزادکار کرمانشاهی مدال نقره مسابقات بین المللی اوکراین را کسب کرد

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه، از کسب مدال نقره مسابقات بین المللی اوکراین توسط حامد رشیدی آزادکار کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدحسین محبی گفت: حامد رشیدی کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم کرمانشاهی که به عنوان نماینده رعد پدافند هوایی در مسابقات بین المللی اوکراین شرکت کرده بود با سه پیروزی و یک شکست صاحب مدال نقره شد.

وی ادامه داد: رشیدی در مسابقه اول خود برابر کشتی گیری از کشور میزبان قرار گرفت و با برتری ' 7 بر 6 ' توانست راهی دور دوم شود.

محبی خاطرنشان کرد: کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در مسابقات اوکراین دومین دیدار خود را برابر کشتی گیر آمریکایی با حساب '6 بر 4' پیروز شد و توانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: رشیدی در این مرحله با کشتی گیر اوکراینی مسابقه داد و توانست در دیداری نزدیک '2 بر یک' پیروز و به مسابقه فینال صعود کند.

وی یادآور شد: در دیدار نهایی وزن 70 کیلوگرم کشتی گیر کرمانشاهی بازهم با حریفی از آمریکا روبرو شد اما با قبول شکست ' 4 بر 2 ' به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

محبی تصریح کرد: در این مسابقات دو کشتی گیر دیگر به نام های رضا افضلی در 74 کیلوگرم و شیرزاد بهشتی در 59 کیلوگرم نیز حضور داشتند.

وی در پایان اظهار کرد: افضلی توانست با شکست تمام رقبا مدال طلای وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد و بهشتی نیز با شکست در دیدار فینال مدال نقره وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی را کسب کند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.