کرمانشاه؛

درخشش کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقه های بین المللی

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از درخشش کشتی گیران کرمانشاهی عضو تیم پدافند رعد هوایی در مسابقات بین المللی اوکراین با کسب یک مدال طلا و یک نقره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه اظهار کرد: رضا افضلی در کشتی آزاد به مدال طلا دست یافت و شیرزاد بهشتی نیز در کشتی فرنگی صاحب مدال نقره شد.

محبی خاطرنشان نمود: افضلی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل الکسی سچرباک از اوکراین قرار گرفت و با پیروزی 10 بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی افزود: رضا افضلی در این مرحله با الکس درینگر از آمریکا مسابقه داد و توانست در دیداری تماشایی و مهیج با حساب 7 بر 5 پیروز و روانه دیدار فینال شود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: افضلی در دیدار فینال مقابل کشتی گیری از کشور بلاروس قرار گرفت و در دیداری یک طرفه با نتیجه 8 بر صفر صاحب برتری شد و مدال طلا را به گردن آویخت.

محبی همچنین به مسابقات شیرزاد بهشتی در وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی اشاره و اظهار داشت: وی در دور اول به مصاف حریفی از کشور بلاروس رفت و با پیروزی 3 بر صفر راهی دور دوم شد.

وی خاطرنشان کرد: بهشتی در این مرحله با پیروزی 5 بر صفر مقابل کشتی گیر اوکراینی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد و با پیروزی 4 بر 1 مقابل حریفی دیگر از اوکراین روانه دیدار فینال شد

. رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: در دیدار فینال بهشتی با کشتی گیری از اوکراین میزبان دیدار کرد اما در پایان با قبول شکست 4 بر 1 به مدال نقره بسنده کرد.

محبی در پایان اظهار کرد: حامد رشیدی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در مسابقات بین المللی اوکراین است که امروز و در وزن 70 کیلوگرم رقابت های خود را برگزار می کند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.