سمنان;

ساعت کشیک نوروزی بانک های سمنان اعلام شد

دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های استان سمنان گفت : شیفت نوروزی برخی شعبه های منتخب و کشیک بانک ها و موسسه های مالی استان سمنان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن مونسان دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های استان سمنان گفت: به منظور رفاه حال مردم برای انجام امور بانکی و مالی، 12 شعبه منتخب بانک ملی سمنان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، دامغان، شهمیرزاد، بسطام، میامی و آرادان در روزهای بیست و نهم و سی ام اسفند 95  ، دوم و سوم فرودین 96 از ساعت هشت و نیم تا 12 به عنوان کشیک ویژه عید نوروز خدمات بانکی ارائه می دهند.

وی افزود : بر اساس برنامه ریزی انجام شده بانک صادرات هم شعبه های مرکزی و میدان سعدی سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان خود را به عنوان کشیک نوروزی در این تعطیلات در نظر گرفته و در روزهای بیست و نهم اسفند 95 تا سوم فروردین 96  از ساعت 9 تا 12 فعال است.

به گفته مونسان ، ساعت کاری شعبه های منتخب بانک کشاورزی در شهرستان سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود در روزهای ذکر شده از ساعت 9 تا 13  و بانک تجارت در شعبه های مرکزی سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان  از ساعت 9 تا 12 تعیین شده است.

وی یادآورشد: بانک مسکن فقط در روز سوم فروردین 96 در شعبه مرکزی سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار از ساعت 9 تا 12 به مشتریان ارائه خدمت می کند.

دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های استان سمنان اظهار داشت : بانک توسعه تعاون، موسسه مالی اعتباری ملل و موسسه مالی کوثر فقط در شعبه مرکزی سمنان، از ساعت 9 تا 12 و بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعبه های مرکزی استان سمنان و بانک مهر اقتصاد در روزهای بیست نهم اسفند 95 تا سوم فروردین 96 به مشتریان ارائه خدمت می کند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.