سمنان؛

اعلام کشیک های نوروزی شعبه های بانکی استان

کشیک های ایام نوروز برای شعبه های سراسر استان سمنان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حسن مونسان دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانکهای استان سمنان گفت: به منظور رفاه حال مردم برای انجام امور بانکی و مالی، 12 شعبه منتخب بانک ملی سمنان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، دامغان، شهمیرزاد، بسطام، میامی و آرادان‌ در روزهای بیست و نهم و سی ام‌ اسفند 95، دوم و سوم‌ فرودین 96 از ساعت هشت و نیم تا 12 به عنوان کشیک ویژه عید نوروز ارایه کننده خدمات بانکی به شهروندان هستند.

حسن مونسان خاطرنشان کرد: بانک صادرات نیز شعب‌های مرکزی و میدان سعدی سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان را برای ارائه خدمت در روزهای بیست و نهم اسفند 95 تا سوم فروردین 96 از ساعت 9 تا 12 به عنوان کشیک نوروزی درنظر گرفته است.

وی اظهارداشت:  شعبه هایی از بانک کشاورزی در شهرستان سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود در روزهای بیست و نهم اسفند 95 تا سوم فرودین 96 از ساعت 9 تا 13 کشیک هستند.

مونسان تصریح کرد: بانک تجارت در شعبه های مرکزی سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان در روزهای بیست و نهم اسفند 95 تا سوم فروردین 96 از ساعت 9 تا 12 ارائه خدمت می کنند.
وی یادآورشد: بانک مسکن فقط در روز سوم فروردین 96 در شعبه مرکزی سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار از ساعت 9 تا 12 به مشتریان ارائه خدمت می کند.

دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانکهای استان سمنان اعلام کرد: بانک توسعه تعاون، موسسه مالی اعتباری ملل و موسسه مالی کوثر فقط در شعبه مرکزی سمنان، از ساعت 9 تا 12 و بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعبه های مرکزی استان سمنان و بانک مهر اقتصاد در روزهای بیست نهم اسفند 95 تا سوم فروردین 96 به مشتریان ارائه خدمت می کند.
 
انتهای پیام /م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.