سمنان;

اجرای طرح نظارتی نوروز 96 در استان سمنان

رئيس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از اجرای طرح نظارتی نوروز خبر داد و گفت: در اين طرح بازديد های روزانه از واحد‌های صنفی و سطح عرضه انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی  رئيس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر گفت : در اين طرح روزانه بیش از 400 مورد بازرسي توسط 195 بازرس و ناظر افتخاري و 55 كارشناس نظارت و بازرسي از واحد‌هاي صنفي استان سمنان انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: به منظور ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات درتمامی مراحل تامین ، توزیع ، ارایه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و نیزایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایت و گزارشهای مردمی ، طرح نظارتی ویژه نوروز 1396 از ابتدای اسفندماه سالجاری لغایت پایان فروردین ماه سال آینده در سطح استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئيس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: كشيك هاي نوروزي و گشت‌هاي نظارت و بازرسي در ايام نوروز، مانند ساير روزها فعاليت دارند و با هرگونه تخلف در واحد‌هاي صنفي، سطح عرضه و... برخورد مي‌كنند.

مهدی یحیایی تصریح کرد: در سالجاري روزانه بیش از 400 بازرسي از واحد‌هاي صنفي انجام شده است و به طور ميانگين، روزانه 20 پرونده تخلف نيز تشكيل شده است.

وي اظهار داشت : عمده تخلفات صورت گرفته در زمبنه گرانفروشي، كم فروشي، عدم درج قيمت و عدم ارائه فاكتور بوده است.
رئيس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تأكيد كرد: هم استانی ها نيز مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي واحد هاي صنفي، موارد را به شماره تلفن گويا 124 سامانه ستاد خبري سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار