سمنان؛

محکومیت عوامل قاچاق گوشی تلفن همراه در سمنان

عوامل قاچاق تلفن همراه خارجی در سمنان به پرداخت بیش از 292 میلیون و 990 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ عیسی فاضلی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت : پرونده قاچاق 12 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی به منظور رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سمنان ارجاع شد.

عیسی فاضلی افزود : پس از انجام مراحل دادرسی و فقدان ارائه مستندات قانونی از سوی عوامل تخلف، متخلفان به ضبط کالا و در مجموع به پرداخت 292 میلیون و 997 هزار و 547 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

 وی تصریح کرد : در 11 ماه سال 95 تعداد پنج هزار و 607 فقره پرونده تعزیراتی در استان تشکیل شد که پنج هزار و 502 پرونده از این تعداد با صدور رای از سوی شعبه های تعزیرات حکومتی استان سمنان مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، اظهار داشت : طرح نظارتی تعزیرات حکومتی استان در قالب گشت های نظارتی با همکاری برخی دستگاه های مرتبط از 28 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 با هدف جلوگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی و خدماتی اجرا می شود.

سامانه پیامکی 300000135 و همچنین سامانه اینترنتی ارتباط مردمی تعزیرات حکومتی برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به نشانی www.t135.ir آماده دریافت شکایات و دریافت گزارش های مردمی شهروندان در مورد تخلفات مربوط به کالا و ارز و تخلف در واحدهای صنفی است.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار