گرمسار;

کشف بیش از 1400 قلم ضد یخ تقلبی در گرمسار

مسئول نظارت و بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گرمسار از کشف 1459 قلم ضد یخ تقلبی از یک واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار  ، علی سمیعی پور مسئول نظارت و بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گرمسار با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر فعالیت غیرمجاز تولید و توزیع ضد یخ تقلبی در یکی از واحدهای تولیدی و بررسی های صورت گرفته توسط بازرسان این اداره و با همکاری تعزیرات حکومتی ، استاندارد و پلیس آگاهی ، رسیدگی موضوع در دستور کار قرار گرفت که پس از شناسایی واحد و بازرسی های صورت گرفته ، 1459 قلم ضد یخ تقلبی کشف گردید.

وی اظهار داشت: متصدی واحد تولیدی با استخدام تعدادی کارگر و تجهیز واحد به دستگاه های تولید و به همراه بسته بندی و پلمپ با تاریخ زن کامپیوتری اقدام به تولید این فرآورده شیمیایی به صورت غیر قانونی می کرد.

مسئول نظارت و بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گرمسار ارزش ریالی این تعداد کالای مکشوفه را بالغ بر 801 میلیون و 280 هزار  ریال عنوان کرد و افزود: کالاهای مکشوفه در قوطی های نیم ، یک و چهار لیتری است.

سمیعی پور تصریح کرد: در این بازرسی کلیه کالاهای موجود توسط پلیس آگاهی ، جمع آوری و ضبط گردید و  پس از تائید اداره کل استاندارد مبنی بر تقلبی بودن کالاهای موصوف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.