سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آب و هوای کشور در 21 اسفند ماه/ ورود سامانه تازه نفس از غرب کشور+ جدول

امروز با ورود سامانه‌ای از غرب به کشور، ابتدا غرب و جنوب کشور و بتدریج تا اواخر وقت امروز نیمه غربی کشور و نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز با ورود سامانه‌ای از غرب کشور، ابتدا غرب و جنوب کشور و بتدریج تا اواخر وقت امروز نیمه غربی کشور و نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.




 روز یکشنبه علاوه بر نیمه غربی کشور گستره بارش‌ها به شمال شرق کشور خواهد رسید، پیامد ورود این سامانه افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط وزش باد به نسبت شدید، بارش باران گاهی رعدوبرق و درمناطق کوهستانی و مرتفع بارش برف خواهد بود.
 
همچنین درمناطق مستعد بارش تگرگ نیز دورازانتظار نمی‌باشد شدت بارش امروز در ایلام، لرستان، نیمه شمالی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کردستان، نیمه جنوبی آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی است.
 
امروز با توجه به افزایش سرعت باد در مرزهای غربی کشور و تشکیل توده گردوخاک در کشور عراق طی دو روز آینده در مناطق غرب، جنوب غرب و شمال غرب کشور پدیده گردوخاک نیز پیش بینی می‌شود از دوشنبه بعدازظهر با ورود سامانه جدیدی از غرب کشور، بارش در نیمه غربی کشور مجددا آغاز می‌گردد.
 





انتهای پیام/
برچسب ها: آب و هوا ، بارش ، باران ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار