سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آب و هوای 19 اسفند ماه/ جوی نسبتا پایدار در اکثر مناطق کشور + جدول

امروز برای ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود و طی دو روز آینده در سایر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز برای ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.




 طی دو روز آینده در سایر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم می‌باشد، بنابراین در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. از پنج شنبه بعدازظهر تا اوایل صبح جمعه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود. طی سه روز آینده شاهد افزایش سرعت وزش باد در نیمه شرقی کشور خواهیم بود، بویژه از پنج شنبه بعدازظهر و طی روز جمعه در منطقه زابل، پاره‌ای از مناطق سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، خراسان جنوبی و نیمه شرقی یزد وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور تا اواخر وقت شنبه نیمه غربی کشور تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرد و روزهای یکشنبه و دوشنبه این سامانه علاوه بر نیمه غربی در شمال شرق و شرق کشور فعال می‌باشد. پیامد عبور این سامانه افزایش ابر، بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در مناطق مرتفع بارش برف می‌باشد. شنبه به دلیل وزش باد جنوب شرقی شدید در خوزستان پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار