کرمان؛

دستگیری قاچاقچی و كشف 57 كيلو موادمخدر در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از دستگيری يك قاچاقچی و كشف 57 كيلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

دستگیری قاچاقچی و كشف 57 كيلو موادمخدر در رودبارجنوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ رضا فيروزبخت فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و در پی كار اطلاعاتی پايگاه اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و پليس رودبارجنوب، ماموران از انتقال مقاديری مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مركز كشور مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستورکار خودقرار دادند.  

اين مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام يک سری اقدامات اطلاعاتی و پليسی در نهايت متوجه شدند که محموله مواد مخدر با يك دستگاه وانت نيسان از استان سيستان و بلوچستان و از طريق شهرستان رودبارجنوب به مركزكشور حمل می شود.  

وی خاطر نشان کرد : بلافاصله اكيپ های عملياتی پليس مبارزه با مواد مخدر با همكاری ديگر واحدهای انتظامی شهرستان با تحت كنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهي به اين شهرستان در نهايت خودروی مذكور را شناسايی كردند. 

فيروز بخت اظهار داشت: مأموران به محض مشاهده خودروی مذكور به راننده دستور ايست دادند كه وی با بی توجهی از صحنه متواری شد كه در نهايت مأموران پس از طی مسافتی تعقيب و گريز  و با اشرافيت بر منطقه خودرو را متوقف كردند. 

وی گفت : در اين رابطه يك نفر قاچاقچی دستگير و در بازرسی از خودرو 10 كيلوگرم ترياك و 47 كيلوگرم حشيش جمعا به مقدار 57 كيلوگرم  كه به طرز بسيار ماهرانه ای جاساز شده بود كشف شد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار