کرمان؛

جاساز 50 کیلو تریاک در بار خیار

فرمانده انتظامی رودبار جنوب از كشف 50 كيلوگرم ترياك از بار خيار و دستگيری 2 نفر قاچاقچی توسط پليس اين شهرستان خبر داد.

جاساز 50کیلوتریاک در بار خیاربه گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: مأموران ايستگاه بازرسی بهادر آباد در حين كنترل خودروهای عبوری در محور شهرستان كهنوج -جيرفت به يك دستگاه كاميونت حامل خيار مشكوك و آن را متوقف كردند.
 
وی افزود : در بازرسی اوليه  از خودوری مذكور مشخص شد كه دارای جاساز مواد مخدر است لذا براي بررسی دقيق تر به پاركينگ منتقل شد.
 
اين مقام انتظامی گفت : در بررسي دقيق از خودرو 50 كيلوگرم ترياك كه به طرز بسيار ماهرانه ای در كف بار جاساز شده بود كشف شد.
 
سرهنگ فيروزبخت  با اشاره به اين مطلب كه در اين عمليات دو نفر متهم نيز دستگير شد خاطرنشان کرد : متهمان پس از تكميل پرونده و سير مراحل قانونی تحويل مقام قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پايان خاطرنشان ساخت : طرح های قاطعانه پليس در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر باجديت دنبال می شود و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهای پليس در اين حوزه، لازم است همكاری های مردم بيش از گذشته با ماموران پليس تداوم يابد تا از طريق ارائه گزارشات و اطلاعات خود از طريق سامانه 110 ، فعاليت سوداگران مرگ را ناكام بگذارند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار