با حضور استاندار خوزستان؛

4 پروژه راه بين استانی افتتاح و کلنگ زنی شد

امروز 19 اسفندماه، 4 پروژه راهسازی بين استاني با حضور استاندار خوزستان و مدير كل راه و شهرسازی استان و كلنگ زنی و افتتاح شد.

4 پروژه راه بين استانی افتتاح و کلنگ زنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ امروز با حضور استاندار 2،5 كيلومتر از محور اميديه به ديلم با اعتبار ٢٧ ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني و نفت افتتاح شد كه اين محور از 2 خطه به 4 خطه ارتقا يافت.

اين پروژه در مدت ١٢ ماه به اتمام رسيد و محور شرياني و اتصال كننده استان هاي خوزستان بوشهر و كهگيلويه است؛ عرض مسير ١١ متر است و اجراي آن كاهش مصرف سوخت و زمان سفر و افزايش ايمني تردد را به دنبال دارد.

امروز ١١كيلومتر از محور هنديجان به ديلم (احداث محور جديد و چهار خطه) با اعتبار ٥ ميليارد تومان از محل اعتبارات ملي افتتاح شد كه عرض آن ١١ و نيم متر و در راستاي كاهش سوانح جاده اي، افزايش ضريب ايمني و كاهش مصرف سوخت و تسهيل تردد و كاهش زمان سفر بوده است.

همچنين امروز عمليات اجرايي ٨ كيلومتر از مسير اميديه به ديلم آغاز شد؛ اين ٨ كيلومتر با اعتبار١٠ ميليارد تومان از محل اعتبارات نفت و استاني در مدت ١٨ ماه به اتمام مي رسد. همچنين امروز عمليات اجرايي پروژه تعريض 4 كيلومتر از محور اميديه به ديلم (حدفاصل سه راهي آغاجاري تا گاز مايع) به عرض ١١ متر با اعتبار ٢/٥ ميليارد تومان با حضور استاندار آغاز شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.