سمنان؛

افتتاح پروژه های بهداشتی با حضور وزیر بهداشت در سمنان

90 پروژه عمرانی در استان سمنان با حضور وزیر بهداشت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: در مجموع 90 پروژه عمرانی در استان سمنان با حضور وزیر بهداشت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری سفر 2 روزه وزیر قاضی زاده هاشمی به استان سمنان تصریح کرد: این سفر در روزهای پنجم و ششم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

شادنوش افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر 72 پروژه بهداشتی و درمانی استان سمنان را نیز کلنگ زنی می‌کند.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه‌هایی که قرار است با حضور وزیر بهداشت در استان سمنان افتتاح شود بیش از 340 میلیارد ریال هزینه صرف شده است عنوان کرد: پروژه‌هایی که کلنگ آن از سوی وزیر بهداشت بر زمین زده می‌شود و عمده ان نیز در بخش روستایی است نیز تا دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در سفر خود در شهرستان‌های گرمسار، آرادان، سرخه، سمنان، مهدی‌شهر و دامغان برنامه خواهد داشت و ضمن افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های متعدد در این شهرستان‌ها در چندین برنامه این استان نیز حضور می‌یابد.

شادنوش اظهارداشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است تا در ششم اسفندماه امسال برای نمازگزاران نماز جمعه شهر سمنان نیز سخنرانی کند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار