تدارک ویژه رادیو جوان برای رادیو بهاران 96

شبکه رادیویی جوان،‌ با ویژه برنامه خود در رادیو بهاران به تدارک پوشش گزارشی اردوهای راهیان نور می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه‌های رادیویی و معاونت صدا هرساله با پوشش وی‍ژه برنامه راهیان نور و تهیه گزارش‌های میدانی با عنوان رادیو بهاران به استقبال جشن بهار می‌روند. در این بین شبکه رادیویی جوان با ویژه برنامه های برتر خود در دو قالب زنده و تولیدی ویژه برنامه های نوروزی رادیو بهاران را برای پوشش سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آماده می کند.

یکی بود، یکی نبود
عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مدت 15 دقیقه هر روز از ساعت 6 صبح در قالب برنامه‌های تولیدی با محوریت روایت تاریخ دفاع مقدس و روایت رشادت ها به روی آنتن می‌رود.

سیمرغ

این برنامه با نگاهی متفاوت ابتکارات و خلاقیت‌های خلبانان و افسران نیروی هوایی در دوره 8 سال دفاع مقدس را معرفی کرده و اشاره به مردان آسمان و تمام تلاشگران نیروی هوایی به عنوان «قهرمان» و الگوسازی از چهره‌های برجسته این عرصه دارد.

ویژه برنامه «سیمرغ» از از ساعت 6:30 به مدت 15 دقیقه در قالب برنامه‌ای تولیدی از رادیو بهاران پخش خواهد شد.

رد پای آفتاب

این ویژه برنامه هر روز ساعت 7 صبح به مدت 15 دقیقه به بازخوانی وصیت نامه شهدا می‌پردازد.

نشانی

ویژه برنامه «نشانی» در قالب برنامه‌ای گفتگو محور به بررسی ابعاد فرهنگی راهیان نور از نگاه مسئولان می‌پردازد.

«نشانی» به مدت 120 دقیقه به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

سفر سبز

این برنامه با عنوان «سفر سبز» از ساعت 8 صبح به مدت 120 دقیقه به صورت زنده به گفتگو با مسئولین و متولیان برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور می‌پردازد.

سومین نبرد

عنوان ویژه برنامه‌ای است که در ایام عید به مدت 60 دقیقه از ساعت 11 با توضیح آغاز سومین نبرد جهانی و جایگاه ایران در این نبرد به روی آنتن می‌رود.

ریحانه ها و لاله ها

این ویژه برنامه با محوریت گفتگو با همسران شهدا، نگاه ویژه به جلوه‌های سبک زندگی اسلامی - ایرانی در زندگی خانواده های شهدا و کارایی این الگوها برای سرعت بخشیدن به توسعه‌ی تمدن اسلامی دارد.

ویژه برنامه «ریحانه‌ها و لاله ها» از ساعت 13 هر روز در قالب برنامه‌ای تولیدی به مدت 45 دقیقه برای زائرین راهیان نور به روی آنتن شبکه رادیویی بهاران خواهد رفت.

نمای نزدیک

رادیو بهاران به همت شبکه رادیویی جوان،‌ نوروز 96 با برنامه «نمای نزدیک» نگاهی به آثار سینمای دفاع مقدس و همچنین تلاش‌های هالیوود برای ترسیم چهره‌ی غیرواقعی دلاوران بسیج، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارد.

این برنامه به بررسی رویکردهای سینمای غرب برای معرفی ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان برترین ارتش‌های جهان هر روز از ساعت 16 به مدت 30 دقیقه خواهد پرداخت.

راه فاتحان

نام مسابقه‌ای است که در آن موقعیتی نزدیک به موقعیت یکی از عملیات‌ها برای شرکت کنندگان تعریف می‌شود و تصمیم‌گیری آن‌ها را می‌سنجد که اگر نزدیک به تصمیم‌گیری فرماندهان همان عملیات بود "برنده" اعلام خواهند شد.

این مسابقه رادیویی با حضور شرکت کننده‌ها در قالب برنامه ای تولیدی به مدت 15 ساعت 19:30 به روی آنتن می‌رود.

باران لبخند

عنوان ویژه برنامه‌ای با پرداختن به موضوع طنز در دفاع مقدس و آثار فرهنگی هنری طنز بجا مانده از دفاع مقدس است که هر روز به مدت 15 دقیقه از ساعت 7:30 دقیقه صبح برای زائران راهیان نور به اجرا درخواهد آمد.

گفتنی‌است؛ این تنها بخش کوچکی از تدارک ویژه رادیو جوان در اجرای برنامه‌های رادیو بهاران ویژه زائرین اردوهای راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس است و از دیگر برنامه باید به برنامه رادیویی «قدم به قدم»، «نهال»، «نفوذی» و «راه آسمان» اشاره کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار