تدارک ویژه رادیو جوان به مناسبت ایام الله دهه فجر

شبکه رادیویی جوان با هفده ویژه برنامه در تدارک سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، شبکه رادیویی جوان با تدارک وی‍ژه برنامه‌های خود از 12 تا 22 بهمن ماه با هفده برنامه به روی آنتن می‌رود.

«شناسه»

برنامه رادیویی شناسه شنبه تا جمعه هر هفته، از ساعت 12 شب به مدت 90 دقیقه در قالب برنامه‌ای ترکیبی به موضوعات متنوع فرهنگی‌، هنری،‌ اجتماعی و سیاسی وی‍ژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

«جوان ایرانی سلام»

این برنامه هر هفته از شنبه تا چهارشنبه به مدت 80 دقیقه، از ساعت 6:40 دقیقه صبح در قالبی ترکیبی و با ارائه بخش‌های مختلف رادیویی به موضوعاتی از قبیل تبیین و بررسی خدمات علمی،‌ اقتصادی،‌ اجتماعی،‌ فرهنگی و ورزشی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

«جوان گشت»

ویژه برنامه رادیویی «جوان گشت» با ساختاری ترکیبی، به مدت 80 دقیقه در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 6:40 دقیقه صبح، پیشرفت و سازندگی را ایران را در شهرهای مختلف،  پس از انقلاب اسلامی به تصویر می‌کشد.

«کاوشگر»

کاوشگر عنوان دیگر برنامه‌ای است که با پرداختن به موضوع اصلی پیشرفت و دستاوردهای علمی و فناوری پس از انقلاب اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر از شنبه تا چهارشنبه به مدت 50 دقیقه از ساعت 9 صبح به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

«محله من و ما»

همچنین «محله من و ما» در قالب برنامه‌ای با بخش‌های مختلف ترکیبی در ایام دهه فجر روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت 45 دقیقه پیرامون خاطرات خانواده‌ها درباره وقایع انقلاب اسلامی،‌ پای صحبت‌ خانواده‌های شهدای انقلاب می‌نشیند.

«چهارسو»

این برنامه به مدت 60 دقیقه هر روز از ساعت 15 با پرداختن به تبیین و بررسی فیلم‌های دهه فجر،‌ ویژه ایام الله فجر به روی آنتن می رود.

گفتنی است؛ شبکه رادیویی جوان، در کنار برنامه‌های روتین خود،‌ 10 ویژه برنامه با عناوین ملاقات، آبی روشن، روزنگار،‌ موج جوونی،‌ سی و دو، ره آونگ و ‌ماضی استمراری را تدارک دیده است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.