کرمان؛

راه اندازی 30 صندوق خرد جهت اشتغال زایی در ریگان

فرماندار ریگان گفت: تاکنون 30 صندوق خرد اشتغالزایی در شهرستان راه‌اندازی شده است.

راه اندازی 30 صندوق خرد روستایی جهت اشتغال زایی در ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امین باقری فرماندار ریگان صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه طی یک سال گذشته رسانه‌ها انعکاس خوبی در زمینه توفان شن و ریزگردها داشتند، اظهار داشت: ریگان کانون بحران ریزگردها و توفان‌های شدید شن است و خسارت زیادی را طی یک‌سال به زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه ریگان ظرفیت سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری را دارد و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم، عنوان داشت: باتوجه به اینکه ریگان پایلوت اقتصاد مقاومتی شرق استان کرمان است، تاکنون 30 صندوق خرد اشتغالزایی در شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این صندوق‌ها خانوادگی هستند و ادارات کمیته امداد و بهزیستی در این طرح مشارکت دارند، افزود: معین منطقه برای تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی ریگان 40 میلیارد ریال در نظر گرفته است که 900 میلیون تومان آن اختصاص یافته است.

باقری با اشاره به اینکه ما به‌دنبال امور زیربنایی در شهرستان هستیم و ساخت بیمارستان در اولویت است، تصریح کرد: ما به‌دنبال برطرف کردن فقر معیشتی مردم هستیم که این صندوق‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند.

فرماندار ریگان بر تنظیم بازار شهرستان ریگان در ایام نوروز تاکید کرد و خواستار انجام بازرسی‌ از واحدهای صنفی شهرستان شد.

وی با تقدیر از ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برای برگزاری یادواره شهدا خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند روحیه ایثار و شهادت را به نسل جدید انتقال دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.