کرمان؛

توزیع برنج، شکر، گوشت و میوه در بازار کرمان

سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز از جمله گوشت مرغ، برنج، شکر و میوه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: در راستای سياست های تنظيم بازار و به منظور حمايت از مصرف كنندگان این سازمان اقدام به عرضه گوشت مرغ منجمد، میوه و برنج و شکر کرد.

وی افزود: هيچگونه محدوديتي در خصوص توزیع گوشت وجود ندارد و گوشت مرغ مذكور از نوع داخلي و از توليدكنندگان استان در مقاطع مازاد توليد خريداری و ذخيره سازی شده است.

سعیدی با اشاره به توزیع میوه شب عید در استان کرمان گفت: 515 تن سیب درختی از ارومیه و 700 تن پرتقال داخلی از منطقه جیرفت و 700 تن پرتقال وارداتی برای ایام پایانی سال 95 و نوروز 96 تامین و ذخیره سازی گردید که توزیع میوه از تاریخ 26 اسفند در بیش از 100 غرفه در مرکز استان و شهرستان ها آغاز و تا نیمه فروردین96 ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه ذخیره میوه به اندازه کافی وجود داردافزود:تا کنون مقدار 400 تن سیب درختی و970 تن پرتقال توزیع شده است و روزانه بیش از 50تن پرتقال و 10تن سیب درختی در شهر کرمان توزیع میشود. که این امر تاثیر بسیار چشمگیری بر تنظیم بازار میوه داشته و از رشد قیمت جلوگیری کرده است.

عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در پایان افزود: جهت تنظیم بازار 920 تن شکر و 1600 تن برنج در بازار توزیع شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.