پولادگر: نگاه تخصصی به پومسه، فصل جدیدی را در تکواندو رقم زده است

پولادگر در مراسم افتتاحیه سمینار و دوره بازآموزی بین‌المللی داوری پومسه گفت: برگزاری مسابقات پومسه از مهمترین و باشكوه‌ترین اتفاقاتی است كه در دهه اخیر شاهد آن بودیم.

پولادگر: نگاه تخصصی به پومسه، فصل جدیدی را در تکواندو رقم زده استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تكواندو، مراسم افتتاحیه سمینار و دوره بازآموزی بین‌المللی داوری پومسه، عصر روز گذشته (سه شنبه) با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدارسیون تكواندو، محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون،‌ «الی چول كیم» رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو، «هوآنگ این سیك» و «مصطفی موتازارك» مدرسین فدراسیون جهانی، «جانگ سئوك یو» و «یانگ جانگ هان» نمایندگان فدراسیون جهانی تكواندو و 133 داور زن و مرد داخلی و خارجی در سالن خانه تكواندو فدراسیون برگزار شد.

رئیس فدراسیون تکواندوکشورمان در ادامه افزود: نگاه تخصصی به پومسه فصل جدیدی را در تکواندو رقم زده است و خدا را شاكریم این بخش توانسته موفق عمل كرده و تکواندو را به كمال برساند. با توجه به اهمیت مسابقات پومسه، داوری در این بخش نیز به مراتب سخت‌تر است و داوران این رشته می‌بایست از تخصص بالایی برخوردار باشند. بسیار خوشحالم كه در میان شما، قهرمانان صاحب نام پومسه نیز حضور دارند و با توجه به اینكه در این بخش محدودیت سنی وجود ندارد، امیدوارم شاهد حضور شما داوران عزیز در مسابقات پومسه نیز باشیم.

در پایان نیز «الی چول كیم» رییس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو با ابراز خرسندی از اینكه در كشور ایران و در میان نام آوران حضور دارد، بیان كرد: داوران بین‌المللی پومسه می‌توانند در توسعه و گسترش این رشته در جوامع مختلف موثر باشند. امیدوارم تمامی شما از فرصتی كه با تدبیر فدراسیون ایران در اختیارتان قرار گرفته بهره كافی را ببرید و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار