تظاهرات دانشجویان دانشگاه هاروارد در اعتراض به فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ

صدها دانشجوی دانشگاه هاروارد در شهر کمبریج آمریکا با برپایی تظاهرات اعتراض خود را به فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ نشان دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، صدها معترض به فرمان ضدمهاجرتی جدید "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 6 کشور مسلمان به خاک این کشور، در دانشگاه هاروارد در شهر "کمبریج" در ایالت ماساچوست آمریکا دست به تظاهرات زدند.

انجمن اسلامی دانشگاه هاروارد، انجمن دانشجویان عرب و دانشجویان وابسته به گروه های دیگر این دانشگاه سه شنبه شب در میدان هاروارد اعتراض خود را به فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ نشان دادند. 

حدود 300 معترض با در دست داشتن پلاکاردهایی مخالفت خود را با دولت ترامپ و فرمان های ضدمهاجرتی اش نشان دادند. این تظاهرات به صورت مسالمت آمیز برگزار شد و نیروهای پلیس هم شرایط را کنترل می کردند.

دونالد ترامپ فرمان ضدمهاجرتی جدید خود را دوشنبه گذشته امضا کرد. بر اساس این طرح، ورود اتباع 6 کشور مسلمان از جمله ایران، سوریه، لیبی، سومالی، سودان و یمن به مدت 90 روز به خاک آمریکا ممنوع است. کشور عراق از فرمان جدید ضدمهاجرتی مستثنی شده است.

ترامپ در فرمان ضدمهاجرتی اولیه خود ورود اتباع 7 کشور مسلمان را به خاک آمریکا ممنوع کرده بود که این طرح از سوی قاضی دادگاه فدرال سیاتل لغو شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار