کرمان؛

تجلیل از دادگستری کرمان به عنوان حافظ منابع طبیعی

دادگستری کرمان به عنوان دادگستری برتر درحوزه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در کشور شناخته شد

تجلیل از دادگستری کرمان به عنوان حافظ منابع طبیعیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور از موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان به پاس تلاش در جهت حفظ وصیانت از اراضی ملی منابع طبیعی تجلیل شد.

همزمان با سومین روز از هفته منابع طبیعی که به عنوان روز "منابع طبیعی،جنگلبان،حفاظت و قانون" معرفی شده است در مراسمی با حضور مسئولان کشوری از یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان به پاس تلاش برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از این لوح آمده است:

" چنانکه استحضار دارید بنیاد توسعه پایدار برمنابع طبیعی تجدید شونده(جنگلها و مراتع)با گستره ای به پهنای سرزمین ایران استوار است و پاسداری و بهره برداری بهینه از این منابع پایه، نیازمند همیاری همگان می باشد.

در این راستا تشریک مساعی و اهتمام جنابعالی در حفظ و تثبیت حاکمیت دولت بر اراضی ملی به عنوان اقدامی شاخص و موثر قابل تقدیر است"

شایان ذکر است بر اساس کار گروه تخصصی سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری ، دادگستری استان کرمان رتبه برترکشوری در زمینه حفظ وصیانت از حقوق بیت المال در حوزه اراضی ملی منابع طبیعی را کسب نموده است

در این مراسم همچنین از آقای مارزی، رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج نیز به جهت تلاش در زمینه حفظ وصیانت از حقوق بیت المال در حوزه اراضی ملی منابع طبیعی تجلیل شد.

این مراسم صبح امروز در محل سالن اجتماعات غدیر سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین انصاری، نماینده حقوقی رئیس جمهور، مسئولان کشوری و نفرات برگزیده برگزار گردید.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار