کرمانشاه؛

ساخت بهترین هتل غرب کشور در کرمانشاه

مدیرعامل پروژه پارک آبی کرمانشاه گفت: تلاش ما این است که بهترین هتل غرب کشور را تا اواخر سال 96 یا اوایل سال 97 به بهره‌برداری برسانیم،

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدرضا ناصری ، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه هتل پنج ستاره کرمانشاه که در محدوده بلوار تاقبستان در دست احداث است، اظهار کرد: این هتل بر اساس اعلام کارشناسان بانک، اکنون 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: پارکینگ پنج هزار متری این هتل در دو طبقه احداث شده و سه سقف پروژه نیز بالا رفته است.اگر مسئولین همکاری بیشتری داشته باشند می‌توان تا پایان امسال بقیه سازه هتل را نصب کرد و از سال آینده کارهای نازک کاری و تزیینات را پیش برد.

ناصری عنوان کرد: اگر این مراحل به خوبی طی شود، می‌توان اواخر سال 96 یا اوایل سال 97 شاهد بهره‌برداری از این هتل بود اما نیازمند حمایت مسئولین هستیم.

وی در خصوص ویژگی‌های این هتل پنج ستاره نیز یادآوری کرد: این هتل دو طبقه پارکینگ مسقف به وسعت پنج هزار مترمربع دارد، یک مجموعه ورزشی 1500 متری دارای سونا، استخر، حمام سنتی ایرانی (خزینه)، حمام هلندی و حمام ترکی و سالن بندسازی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

به گفته این سرمایه‌گذار، برای هتل پنج ستاره بخش‌هایی مانند رستوران و سالن چند منظوره نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل پروژه پارک آبی کرمانشاه ظرفیت این هتل را 350 نفر اعلام کرد و افزود: 80 سوئیت مجهز با ظرفیت دو تا پنج نفر در هتل وجود دارد، به علاوه اتاق‌ها دوبلکس رویال هستند و اتاق عروس نیز در هتل طراحی شده است.

ناصری مجموع زیربنای این هتل را حدود 23 هزار مترمربع دانست و خاطرنشان کرد: این هتل بهترین هتل غرب کشور خواهد شد، هتل پنج ستاره و تاپ است و در کل کشور مطرح خواهد شد و درجه کرمانشاه را بالا خواهد برد.

وی مجموع هزینه‌هایی که تا کنون برای هتل انجام شده را 9 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: برای تکمیل هتل پنج ستاره کرمانشاه حدود 16 میلیارد تومان دیگر نیاز است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.