فرکی: استقلال نیم فصل دوم متحول شده است/ از جمع‌ امتیازات سایپا راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال در نیم فصل دوم تغییرات بسزایی داشته و معتقدم این تیم از دور رفت رقابت‌ها متحول شده است.

فرکی: استقلال نیم فصل دوم متحول تر از نیم فصل اول است/ از جمع‌آوری امتیازات سایپا راضی نبودمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در خصوص بازی مقابل این تیم اظهار داشت: دیدار فردای تیم فوتبال سایپا برابر استقلال که به صورت دیدار برگشت لیگ شانزدهم انجام شود قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شده و بدون شک برای کسب 3 امتیاز این بازی پا به میدان مسابقه می‌گذاریم.

وی در ادامه افزود: هر دیدار ما تا پایان لیگ حکم فینال را داشته و برد در پایان دیدارها کار سخت و دشواری است چرا که تیم‌ها برای کسب 3 امتیاز بازی تلاش می‌کنند و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست.

فرکی با اشاره به تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: استقلال تهران تیم متحول شده‌ای است و متفاوت از دور رفت مسابقات لیگ برتر بازی می‌کند شرایط بهتری دارد و بازیکنان آن با یکدیگر به هماهنگی کامل دست یافته و باید گفت استقلال نیم فصل دوم متفاوت‌تر از نیم فصل نخست لیگ شانزدهم است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران افزود: با توجه به شرایط تیم فوتبال سایپا در جدول رده بندی، ما نیاز مبرمی به کسب برد این دیدار داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی درباره غیبت حامد لک و خلعتبری در این رقابت گفت: حامد لک و محمد‌رضا خلعتبری از بازیکنان ما هستند که به همراه ترابی تحت نظر کادر فنی و پزشکان در تمرینات اخیر سایپا شرکت کردند گرچه ما این بازیکنان را در اختیار نداریم اما به نظر نمی‌رسد مشکل چندانی برای رویارویی با استقلال تهران داشته باشیم چرا که سایر بازیکنانمان آماده هستند و با همین بازیکنان به هدف برد مقابل استقلال به آزادی خواهیم رفت.

فرکی با اشاره به سومین روز اعتصاب و تمرین نکردن تیم استقلال تهران تصریح کرد: باید عنوان کنم استقلال تیم بزرگی است و من شخصا به مسائل و حواشی تیم فوتبال استقلال تهران ورود نمی کنم. عملکرد این تیم در نیم فصل دوم بسیار خوب است و تمامی تمرکزم را به کار گرفته‌ام تا تیم خود را برای هدف پیروزی هدایت کنم و کاری به مسائل و حواشی تیم مقابل ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران با اشاره به عملکرد تیم در نیم فصل دوم تاکید کرد:در واقع انتظار من از سایپا در جمع‌آوری امتیازات بیشتر بود. من تاکید می‌کنم تیم سایپا با توجه به شرایطی که داشته است در نیم فصل دوم تا کنون نتوانسته رضایت ما را از لحاظ جمع‌آوری امتیازات بدست آورد، نیم فصل دوم از نظر فنی و با توجه به انتخاب بازیکن شرایط بهتری داشته و امیدوار بودیم که در مقابل تیم‌هایی که با آن‌ها بازی کردیم امتیازات زیادی را جمع آوری کنیم اما این امر تحقق نیافت و انتظاراتمان به واقعیت تبدیل نشد.. ما در برابر حریفان انگیزه‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم در برابر حریفانی مانند پرسپولیس و سپاهان امتیازات خوبی کسب کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم فردا شاهد دیداری خوب و تماشاگر پسند و دارای بار فنی از بازیکنان هر دو تیم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار