اصفهان؛

سرنوشت قهرمانی در دست سپاهان

در ليگ برتر هندبال، تيم فولاد مباركه سپاهان به مصاف نفت و گاز گچساران می رود، شهرداری كاشان هم با نيروی زمينی بازی مي‌كند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته هفدهم لیگ برتر هندبال روز چهارشنبه 18 اسفند‌ماه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی، تیم فولاد مبارکه سپاهان به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود، شهرداری کاشان هم با نیروی زمینی بازی می‌کند.

سپاهان در اصفهان کار سختی مقابل نفت و گاز گچساران صدر‌نشین دارد اما با توجه به نتایج خوب طلایی‌پوشان در هفته‌های اخیر، پیروزی در این بازی دور از انتظار نیست، سپاهان در بازی رفت در گچساران 28 – 26 از سد نفت و گاز عبور کرد، از سوی دیگر پیروزی سپاهان در این دیدار می‌تواند به شهرداری کاشان کمک کند تا با پیروزی مقابل حریف خود، یک هفته مانده به پایان لیگ، دوباره به صدر جدول صعود کند.

شهرداری کاشان دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر هندبال، در تهران مهمان تیم نیروی زمینی است و به نظر می‌رسد کار سختی نداشته باشد، شهرداری کاشان دیدار رفت را 32 – 28 برده است، شاگردان علیرضا حبیبی در شهرداری هفته گذشته را با شکست پشت سر گذاشتند و با توجه به پیروزی نفت و گاز گچساران، صدر جدول را به این تیم تقدیم کنند.

 تا پایان هفته شانزدهم، تیم‌های نفت و گاز گچساران، شهرداری کاشان و سپاهان با 24، 23 و 21 امتیاز، به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

 برنامه کامل دیدار‌های هفته هفدهم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه - بیتا سبزوار

نیروی زمینی تهران - شهرداری کاشان

هپکو اراک - توسعه و عمران بافق

هیات هندبال مرودشت - مس کرمان

فولاد مبارکه سپاهان - نفت و گاز گچساران



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.