اصفهان؛

اصفهان میزبان گردشگران نوروزی می شود

فرماندار اصفهان تاکید کرد: همه دستگاه ها مخصوصا دستگاه های خدماتی باید نسبت به انجام وظایف خود اقدام کرده و در جهت خدمت هرچه مطلوب تر به میهمانان و گردشگران نوروزی همکاری های لازم را انجام دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر و شورای مدیریت بحران شهرستان، با اشاره به ویژگی های برجسته و جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان اصفهان، خاطرنشان کرد: اصفهان به عنوان شهر شهیدان، دارای مفاخر مذهبی، علمی، اقتصادی، هنری و آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیاری است که این شهر را در بین دیگر شهرهای کشور از نظر گردشگری برجسته و شاخص کرده و همه ساله میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور و حتی دیگر کشورها هستیم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت همکاری و همدلی دستگاه های در راستای خدمت به مسافران و میهمانان نوروزی، افزود: همه دستگاه ها مخصوصا دستگاه های خدماتی باید نسبت به انجام وظایف  خود اقدام کرده و در جهت خدمت هرچه مطلوب تر به میهمانان و گردشگران نوروزی همکاری های لازم را انجام دهند.

رضوانی با اشاره به بارندگی های احتمالی در نوروز، اظهار داشت: دستگاه های خدماتی باید آمادگی لازم را در جهت مدیریت بحران و حوادث احتمالی در نوروز را داشته باشند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار