شهرکرد؛

اعطای کارت همیار طبیعت به استاندار چهارمحال و بختیاری

همزمان با جشن هفته منابع طبیعی در شهرکرد، کارت همیار طبیعت به استاندار چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

اهدای کارت همیار طبیعت به استاندار چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛  همزمان با همایش و جشن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، کارت همیار طبیعت به قاسم سلیمانی استاندار اعطا شد.
 
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برپایی غرفه کاردستی‌های باز یافتی و دور ریختنی‌ها توسط مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد در این جشن در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد.
 
وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری میان کانون و اداره کل منابع طبیعی افزود: بر این اساس، از ابتدای سالجاری همکاری‌های موثر و هدفمندی در راستای آموزش و حفظ منابع طبیعی به کودکان و نوجوانان شکل گرفته است.
 
رحیمی اضافه کرد: برپایی غرفه کاردستی‌های بازیافتی از جمله برنامه هایی بود که قالب این تفاهم نامه اجرا شد و در جشن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری گشایش یافت.
 
وی، اجرای پیمان نامه دوستی با طبیعت در حضور استاندار و مدیران استانی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جشن توسط اعضای کانون بیان کرد و گفت: کودکان با چیدمان نشان منابع طبیعی و آبخیز داری نمادی از حفظ طبیعت و دوستی با طبیعت را به نمایش گذاشتند و کارت همیار طبیعت را از سوی اداره کل منابع طبیعی به استاندار اعطا کردند.
 
کاشت نهال با حضور کودکان توسط استاندار و اعلام دوستی با طبیعت و برپایی غرفه عرضه محصولات فرهنگی کانون از دیگر برنامه‌های مشترک این جشن بود.
 
۱۵ تا ۲۲ اسفند با عنوان «هفته منابع طبیعی» نامگذاری شده که نخستین روز این هفته «روز درخت‌کاری» است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.