سمنان;

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی در استان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز ۹۶ در استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد سعیدی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت : این طرح با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش تولید، توزیع، عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی به منظور ارتقاء سطح کیفی و بهداشتی و در نهایت تضمین سلامت مصرف کنندگان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در اماکن تحت پوشش نظیر مراکز تولید، توزیع و عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها، مراکز بسته بندی، سردخانه ها، خودروهای حمل فراورده های خام دامی، قصابی، مرغ فروشی، رستوران ها و هتل ها و ... اجرا می شود، افزود: این طرح ازتاریخ ۲۵ اسفند ماه جاری آغاز و پایان تعطیلات نوروز ۹۶ توسط ۱۷ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در استان سمنان اجرا می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در ادامه گفت: در کنترل و نظارت بهداشتی عید نوروز سال جاری ازتعداد یک هزار و 543 مورد بازدید تعداد چهار واحد متخلف شامل سه واحد عرضه و یک واحد بسته بندی به مراجع قضایی معرفی و 21 هزار و 86 ۶  کیلوگرم فرآورده های خام دامی ضبط شد.

سعیدی درپایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، در مراکز عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی، مراتب را به ادارات دامپزشکی محل اقامت یا به سامانه شبانه روزی اطلاع رسانی و پاسخگویی اداره کل دامپزشکی استان سمنان با شماره ۱۵۱۲ اطلاع دهند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار