اصفهان؛

انهدام 19 محل توزيع و مصرف مواد مخدر

جانشين فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در طرح مقابله با كانون‌های جرم در برخی از محلات تعداد 19 محل توزيع و مصرف مواد مخدر شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار کرد: طرح مقابله با کانون‌های جرم در برخی از محلات از ابتدای امسال در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت و در این زمینه نیز تا کنون سه مرحله طرح ضربتی پاک‌سازی با به ‌کارگیری تمامی نیروها، امکانات و تجهیزات در سه منطقه آلوده استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: سحرگاه امروز چهارمین مرحله از این طرح با هدف پاک‌سازی مناطق آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر در پی درخواست مردم در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان خمینی‌شهر به اجرا گذاشته شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این طرح تعداد 19 محل توزیع و مصرف مواد مخدر شناسایی و افرادی که در این محل‌ها اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند.

سرهنگ حسین‌زاده با بیان اینکه تعدادی از معتادان ولگرد و پرخطر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند، مطرح کرد: در این عملیات طی بازرسی از محل‌های توزیع مواد مخدر مبالغ هنگفتی وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدر به همراه مقادیری انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و آلات و ادوات مصرف مواد کشف شدند.

وی با بیان اینکه طرح‌های پلیس در این زمینه ادامه دارد، بیان داشت: تمامی این نقاط زیر نظر و کنترل پلیس قرار دارند و هرگز اجازه نمی‌دهیم افراد مجرم و سابقه‌دار محله‌ای را به کانون جرم تبدیل کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.