کرمانشاه؛

پرداخت 5هزار هدیه ازدواج

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: : در سال جاری پنج هزار هدیه ازدواج (یک میلیون تومانی) و کمک هزینه جهیزیه (دو میلیون تومانی) به زوج‌های مددجو پرداخت شده که اعتبار آن بالغ بر هشت میلیارد تومان بوده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛خدرویسی اشاره ‌ای هم به پرداخت کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج برای زوج‌های مددجو داشت و عنوان کرد: هیچ پشت نوبتی در این بخش در استان نداریم.

وی در خصوص مشارکت‌های مردمی در یازده ماهه امسال نیز تاکید کرد: در بخش زکات 8.5 میلیارد تومان درآمد داشتیم و درآمد صندوق‌های صدقات نیز پنج میلیارد تومان بوده است.

خدرویسی گفت: اگرچه میزان مشارکت‌های مردمی به کمیته امداد در کرمانشاه خوب ارزیابی می‌شود، اما توقع بیشتری از مردم استان داریم، زیرا کمیته امداد با منابع محدودی که دارد نمی‌تواند از پس تمام هزینه‌ها برآید.

وی در خصوص پرداخت مستمری به مددجویان نیز یادآوری کرد: در ماه 3.5 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت می‌شود.

به گفته این مسئول، حمایت از مددجویان فقط به شکل پرداخت مستمری نیست و خدمات بهداشتی، درمانی، بیمه، فرهنگی، مذهبی و... نیز برای مددجویان وجود دارد که در ماه برای این بخش نیز 20 میلیارد تومان هزینه می‌شود.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.