کرمانشاه؛

اجرای طرح های اشتغالزایی برای مددجویان

امسال ۵۵ طرح اشتغال مددجویی در حوزه کشاورزی، ۱۸۸ طرح در زمینه دامپروری،۱۰۲ طرح در حوزه خدمات، ۲۶ طرح در زمینه صنایع دستی و ۱۳ طرح در حوزه صنعت اجرای شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   امسال ۵۵ طرح اشتغال مددجویی در حوزه کشاورزی، ۱۸۸ طرح در زمینه دامپروری،۱۰۲ طرح در حوزه خدمات، ۲۶ طرح در زمینه صنایع دستی و ۱۳ طرح در حوزه صنعت اجرای شده است.

صفدر امجدیان، مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۳۳۴ طرح اشتغال با پرداخت تسهیلات برای مددجویان در این شهرستان اجرا شده است، گفت: بیش از ۴۳ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای این طرح های شغلی به مددجویان تحت حمایت سنقری اعطاء شده است.

امجدیان با یادآوری اینکه تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات امداد و بانک های عامل پرداخت می شود، اظهار کرد: حدود ۳۶ میلیارد ریال از میزان تسهیلات پرداختی در سال جاری از محل اعتبارات بانک های عامل و مابقی آن از محل اعتبارات امداد تامین شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با تاکید بر اینکه کمیته امداد به منظور پایدار سازی طرح های اشتغال مددجویی بر این طرح ها نظارت های فنی و تخصصی دقیق اعمال می کند، خاطرنشان کرد: این نظارت ها از سوی ناظران مجرب این نهاد و به صورت متوالی اعمال می شود؛هم اکنون یک هزار و ۲۵۰ طرح اشتغال مددجویی در شهرستان فعال است.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.