کرمان؛

راه اندازی آزاد راه سرمایه گذاری در کرمان

استاندار کرمان بر راه اندازی آزاد راه سرمایه گذاری از سوی اتاق بارزگانی کرمان به عنوان مدیر پروژه روان سازی سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان صبح یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان با دستور کار پنجره واحد اقتصادی که با حضور معاونین و برخی از مدیران مربوطه برگزار، راهکارهای حذف بروکراسی اداری در کوتاه ترین زمان جهت صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان بررسی نمود.

وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان بدنبال حذف قوانین و مقررات نیستیم بلکه با ایجاد الگویی جدید می توان در قالب مدیریت پنجره واحد اقتصادی، در جهت حذف بروکراسی اداری و جذب سرمایه گذاران گام برداشت.
استاندار کرمان بر تقویت زیرساخت های اداری تاکید کرد و یادآورشد: سرمایه گذار فراوان داریم اما آنها را با بروکراسی اداری درگیر و دلسرد کرده ایم در حالیکه برخی کشورها همچون گرجستان که از لحاظ تاریخی زیرمجموعه ایران بوده است، امروز رتبه فضای کسب و کار آن نه رقمی است.
رزم حسینی تصریح کرد: انتظار می رود اتاق بارزگانی کرمان به عنوان مدیر پروژه روان سازی سرمایه گذاری در استان نسبت به راه اندازی آزادراه سرمایه گذاری در استان کرمان با حذف بروکراسی اداری گام بردارد.
وی با تاکید براینکه جلسات رفع موانع تولید و فضای بهبود کسب و کار در استان کرمان به طور جد پیگیری و دنبال شود، گفت: دستگاه های ذیربط قوانین و مقررات را به خوبی مطالعه نموده و 138 مورد اختیاراتی که به استان ها تفویض شده را، راست آزمایی نمایند تا بتوان در جهت حذف بروکراسی اداری اقدام کرد.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه دو هزار فرآیند آسان سرمایه گذاری در استان شناسایی شده است، افزود: 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری و منابع خارجی برای طرح های اقتصادی در دولت تدبیر و امید در استان کرمان صورت گرفته است که این روند به طور جد دنبال شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار