جلالی طی تذکری در صحن:

آیا بردن بحث حقوق‌ها در برنامه ششم ضرورتی داشت؟/ برخی در این روزها نسبت به مجلس جفا کردند

نماینده مردم تهران گفت: برخی از دوستان گویی از ابتدا برنامه ریزی کردند که بحث حقوق های نجومی را در داخل برنامه مطرح کنند.

آیا بردن بحث حقوق‌ها در برنامه ششم ضرورتی داشت؟/ برخی در این روزها نسبت به مجلس جفا کردند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز (شنبه ۱۴ اسفند ماه) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۶ طی تذکری با استناد به ماده 24 بند 11 آئین نامه داخلی مجلس گفت: از مواضع رئیس مجلس در دفاع از شأن قوه مقننه و اقتدار آن تشکر می کنم؛ اما علیرغم اینکه رئیس مجلس خود را سپر بلا کرد ، برخی نمایندگان با اشاره به برخی نکات در آئین نامه نسبت به این موضوع جفا می کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: مشکل اینجاست که دولت لایحه نمی‌دهد اما مجلس خود را وارد مسائلی می‌کند که نباید به آن وارد شود، بنابراین در خصوص قانون مدیریت خدمات کشوری که اجرای آن در سال 91 به پایان رسید باید گفت که این قانون تاکنون چندین بار تمدید شده و برای سال 96 نیز باید تمدید شود.

وی تاکید کرد: در ماه رمضان که بحث حقوق های نجومی مطرح شد شما مرکز پژوهش های مجلس را مامور کردید که در این خصوص طرحی آماده کند، در آن مقطع آقای نوبخت تاکید کرد که ما ظرف 2 هفته آینده لایحه به مجلس ارائه می دهیم اما هنوز این لایحه به مجلس ارسال نشده و باید پرسید که چرا دولت لایحه نمی دهد؟

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: آیا بردن بحث حقوق ها در برنامه ششم ضرورتی داشت؟ برخی از دوستان گویی از ابتدا برنامه ریزی کردند که بحث حقوق های نجومی را در داخل برنامه مطرح کرده و از طرف دیگر با اضافه کردن برخی موارد دیگر به این موضوع کاری کنند که بازنده این موضوع مجلس باشد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: نسبت به این موضوع باید دقت نظر انجام می شد و متاسفانه در این روزها برخی افراد نسبت به مجلس جفا کردند و امروز هم دیده شد که برخی نشریات تیترهایی را زدند که در حق مجلس و رئیس آن جفا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار