ارومیه؛

اتمام پایش واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در ماه گذشته پایش واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی مهاباد به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛صادق قادری با اشاره به عملکرد بهمن ماه اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: در ماه گذشته پایش واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی به پایان رسیده و مشکلات مربوطه برای طرح در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان مهاباد احصاء شد.

وی بیان کرد: در بهمن امسال، بررسی و تائید سوخت مورد نیاز ماهیانه واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان مهاباد در سامانه تجارت آسان نیز انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تصریح کرد: در ماه گذشته ضمن پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات، صدور یا تمدید پروانه بهره‌برداری و جواز تاسیس صورت گرفت.

وی افزود: از جمله اقدامات بهمن امسال، ثبت و ویرایش اعضای هیات مدیره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان و صدور اصلاحیه پروانه فعالیت هیات مدیره اتحادیه، تشکیل کارگاه آموزشی دوره پیش نیاز برای متصدیان واحدهای صنفی در حال صدور و تمدید پروانه و نیز پیگیری امورات مربوط به شهرک صنفی کاوه بوده است.

قادری اظهار داشت: در این مدت، نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در تالار وحدت شهرداری با هدف معرفی توانمندی‌های شهرستان مهاباد افتتاح شد.

وی با اشاره به صدور پروانه کسب عادی توسط اتحادیه‌های صنفی به تعداد 107 فقره گفت: از سوی دیگر 21 فقره پروانه تمدید و تعداد 47 فقره دیگر باطل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: در بهمن امسال، برنامه‌ریزی در راستای برگزاری نمایشگاه مد و لباس با محوریت پوشاک اسلامی و ترویج عفاف و حجاب با اتحادیه خیاطان و پارچه فروشان صورت گرفت.

وی با اشاره به اهم اقدامات نظارت و بازرسی در بهمن ماه امسال تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 558 مورد بازرسی صورت گرفته و ضمن تشکیل 158 پرونده، 120 تخلف به ارزش 102 میلیون و 632 هزار و 600 ریال کشف شد.

قادری گفت: در بخش آرد و نان نیز، 192 مورد بازرسی در شهرستان مهاباد صورت گرفت و ضمن تشکیل 19 پرونده، 19 تخلف به ارزش 23 میلیون و 670 هزار و 250 ریال کشف شد. وی از بازرسی ویژه از واحدهای عرضه باطری و تشکیل سه فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی 22 میلیون و 800 هزار ریال خبر داد و افزود: از سوی دیگر پنج فقره پرونده قاچاق در زمینه لوازم آرایشی و دخانیات به ارزش ریالی هشت میلیون و 730 هزار و 240 ریال تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: در ماه گذشته تعداد کل بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی و واحدهای تولیدی شهرستان مهاباد، یک هزار و 558 مورد و تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده 158مورد به ارزش 102 میلیون و 632 هزار و 600 ریال بوده است.

وی گفت: تعداد 192 مورد بازرسی نیز از واحدهای نانوایی صورت گرفت و 19 فقره پرونده به ارزش ریالی23 میلیون و 670 هزار و 250 ریال تشکیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.