ارومیه؛

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛در این جلسه که با حضورمعاون امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی برگزارشد 13 مورد درخواست صدورمجوزاحداث بنا وتاسیسات واحد های تولیدی و خدماتی در شهرهای استان مطرح و پس از بحث و بررسی اسناد و مدارک مورد موافقت اعضاء قرار گرفت.

احداث بنا و تاسیسات میدان میوه و تره باردراشنویه،طرح احداث واحد بسته بندی خشکباردرارومیه،واحد تولید قطعات بتنی درشاهین دژ،واحد شستشو و دانه بندی شن و ماسه چالدران،طرح مکانیزاسیون کشاورزی واحداث شهرک صنعتی مبل در خوی و طرح درجه بندی و بسته بندی میوه جات درارومیه به همراه طرح تولیدی انواع جعبه پلاستیکی و جایگاه عرضه سوخت دو منظوره درمیاندوآب از جمله موارد مطرح و مصوب درچهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با انتقاد از طولانی شدن روند پاسخ دهی استعلامات ادارات به طرح های تولیدی افزود:ارزش زمان درراه اندازی به موقع واحد های تولیدی بسیار مهم بوده و تاخیر در پاسخ دهی به استعلامات و طولانی شدن این روند برشرایط تولید و بازار کسب و کار لطمات بسیاری را وارد می سازد.

تقی کهوریان تاکید کرد:مدیران دستگاههای اجرایی باید با ساماندهی واحد های زیرمجموعه مدیریت خود مدت زمان اموراداری مرتبط با درخواست ها و استعلامات را بکاهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.