در پی محکومیت 320 هزار تومانی باشگاه پرسپولیس ؛

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان: پرداخت حق رشد صادقیان و مسلمان قانونی است

وثوق احمدی گفت: طبق مقررات پرداخت حق رشد صادقیان و مسلمان قانونی است و باشگاه پرسپولیس باید مبلغ حق رشد را بپردازد.

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان: پرداخت حق رشد صادقیان و مسلمان قانونی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت این روزها درگیر پرونده های حقوقی زیادی در فیفا هستند و علاوه بر این مشکلات، طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ملزم به پراخت 320 میلیون بابت حق رشد صادقیان و مسلمان به باشگاه ذوب آهن شدند.

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته وضعیت بازیکنان ضمن تایید این مطلب گفت: پیام صادقیان و محسن مسلمان فوتبال خود را در باشگاه ذوب آهن آغاز کردند و براین اساس اولین قرارداد حرفه ای که با باشگاه دیگر می بندند طبق مقررات باشگاه مربوطه باید مبلغی را به عنوان آموزش به باشگاه پرورش دهنده این دو بازیکن باید پرداخت کند. بنابراین باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت حق رشد این دو بازیکن به ذوب آهن شده است. 

وی در ادامه عنوان کرد: طبق توافق طرفین مقرر شد که باشگاه پرسپولیس مبلغ 200 میلیون به باشگاه ذوب آهن بپردازد که تاکنون این مبلغ را پرداخت نکرده است. همچنین در جلسه رسیدگی کمیته انضباطی بابت پرونده صادقیان مقرر شد که باشگاه پرسپولیس طبق آیین نامه 20 درصد از قرارداد حرفه ای این بازیکن ظرف مهلت قانونی 30 روزه به باشگاه ذوب آهن بدهد که این مبلغ را هم پرداخت نکرده است. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد:مبلغ قرارداد صادقیان با باشگاه پرسپولیس در فصل 93-92 بالغ بر 600 میلیون تومان بوده است که 20 درصد از این قرارداد یعنی 120 میلیون تومان به باشگاه ذوب آهن تعلق می گیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.