وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد:

حمایت از فعالان قرآنی در فضای مجازی

با شناسایی و مذاکره با صاحبان کانال‌های فعال در حوزه‌های قرآنی می‌توان در فضای مجازی موجی از آیه‌های قرآنی را در میان مردم و ٤٠ میلیون فعال فضای مجازی راه انداخت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در چهل و دومین نشست کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی، ترویجی قرآنی با بیان این مطلب، گفت: باید به افرادی که در حوزه‌های قرآنی و فعالیت‌های دینی و معرفتی فعالیت می‌کنند، توجه داشت.

شناسایی و مذاکره با صاحبان کانال‌های فعال در حوزه‌های قرآنی می‌تواند در فضای مجازی موجی از آیه‌های قرآنی را در میان مردم و ٤٠ میلیون فعال فضای مجازی راه اندازی کند.

وی با اشاره به برخی فعالان قرآنی در فضای مجازی، افزود: فعالان قرآنی در فضای مجازی را باید شناسایی و از خدمات و تلاش‌های آنها در این عرصه تقدیر و حمایت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید، با تاکید بر توجه به برنامه‌ریزی در امور قرآنی، ادامه داد: برنامه ریزی‌ها باید متناسب با اهداف باشد و نیروی انسانی و بودجه آن نیز مشخص شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید سرمایه گذاری در حوزه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآنی در فضای مجازی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این زمینه ضروری است و این امر نیاز به توسعه زیرساخت‌های مناسب در فضای مجازی دارد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی_ ترویجی قرآنی، در عرصه اعتلای فرهنگ قرآنی در کشور، بر ترویج گفتمان قرآنی در جامعه تاکید کرد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های این معاونت، گفت: در دو ماه گذشته از تعداد ٦٥٠٠ نفر فعال قرآنی، ٢ هزار نفر از فعالان این عرصه را برای بیمه به صندوق هنر معرفی کرده است.

وی افزود: بر اساس اولویت در سال آینده نیز باقی این تعداد نیز به صندوق هنر برای استفاده از مزایای بیمه به صندوق معرفی خواهند شد.

حشمتی با اشاره بر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال آینده، گفت: با برگزاری این نمایشگاه در تهران، به طور همزمان در ١٠٠ شهر دیگر کشور نیز نمایشگاه قرآن برگزار می شود و استان‌ها نیز به طور همزمان جشن‌های قرآنی برگزار می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
ان هذا القران یهودی للتی هی اقوام الحمدلله رب العالمین که این برنامه های قرآنی باحضور پرشور مردم باشعور ایران اسلامی دراین برهه از زمان .... برگزار میشود سپاس فراوان از همه دست اندرکاران ومسئولان این عرصه ان شاالله به برکت و عظمت قرآن کریم ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هر چه زودتر انجام شود اللهم عجل لولیک فرج واجعلنا من انصاره واعوانه ان شاالله
آخرین اخبار