کی‌روش: بازی مقابل قطر و چین نقش بسزایی در صعودمان دارد/ با داشته‌هایمان بهترینها را خواهیم ساخت

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: رویارویی با دو تیم ملی قطر و چین نقش بسزایی در صعود به جام جهانی روسیه خواهد داشت.

کی روش: با درنظر گرفتن داشته هایمان بهترین ها را خواهیم ساخت به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در آستانه بازیهای تیم ملی فوتبال كشورمان با تیم های قطر و چین و آمادگی بازیكنان و شرایط آنها گفت: در هفته های اخیر سیر تكاملی بازیكنانمان را مشاهده کرده و سعی بر این شد كه حداكثر اطلاعات  جمع آوری و در نهایت تصمیمات لازمه گرفته شود. این یكی از تكالیف متداول كادر ما، از جمله سرمربی تیم ملی است. در واقع پس از بررسی های مختلف از سوی کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که شرایط بازیكنان در زمان حاضر مناسب است. 

اعلام لیست نهایی تیم ملی 28 اسفند
وی در ادامه در خصوص لیست اسامی بازیكنان در بازیهای مقابل قطر و چین بیان کرد: مثل همیشه با در نظر گرفتن گزارشاتی كه از شرایط بازیكنان و همین طور اطلاعاتی كه از باشگاه ها در اختیار داریم، بهترین بازیكنانی را كه ما به آنها اعتقاد داریم و در شرایط بهتری برای خدمت به تیم ملی فوتبال ایران هستند، دعوت خواهیم كرد. طبق روند همیشگی یك لیست آماده باش را دو هفته قبل از اولین بازی خواهیم داشت و اعلام اسامی نهایی در تاریخ ٢٨ اسفند انجام خواهد شد. 

کی روش در ادامه درباره اینکه تیم ملی ایران خود را چگونه آماده این بازیها خواهد كرد، گفت: برنامه ها و پیش بینی های لازم، طبق خواسته های فدراسیون فوتبال ایران در حال پیگیری و انجام است و ما با در نظر گرفتن داشته هایمان بهترین ها را خواهیم داشت. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این دو بازی سرنوشت ساز خواهند بود، گفت: مطمئنم كه دو بازی ما مقابل قطر و چین نقش بسزایی در مسیر صعود به جام جهانی خواهند داشت، ولی نباید فراموش كنیم كه تمامی بازیها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار