معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی به تعویق افتاد

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را به هفته آینده موکول کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در حالی که ساعاتی قبل سایت «اسپورت 24» آفریقای جنوبی، ادعا کرده بود که انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی امروز (جمعه)،کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور معرفی کند، خبر جدید حاکی از تعویق انتخاب سرمربی بافانا بافانا است.

معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی به تعویق افتاد

براساس پیامی که در «توئیتر» رسمی تیم ملی آفریقای جنوبی منتشر شده است، معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور به هفته بعد موکول شد.

در این پیام آمده است،معرفی سرمربی جدید به هفته بعد موکول شده است، زیرا لازم است سرمربی جدید بتواند در کنفرانس خبری شرکت کند.

پیش از این نیز رسانه های آفریقای جنوبی اعلام کرده بود سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور یا روز جمعه و یا در نهایت روز دوشنبه معرفی خواهد شد.

کارلوس کی‌روش پرتغالی و هرو رنارد فرانسوی گزینه های نهایی سرمربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی هستند که بر اساس ادعاهای مطرح شده شانس کی روش بیشتر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
خب وضعیت ایران اینجوری هست و کیروش با قبول این وضعیت کلی پول گرفت وتمدید کرد.الان داره طاقچه بالا می زاره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
رفتن کارلوس کی روش توی این شرایط حساس ضربه سنگینی بر پیکر فوتبال ایران چرا ما نمیتو نیم بعد از گذشت چندسال امکانات فوتبالی مون رو به روز کنیم یعنی اینقدر سخته واسه ما با این ثروتی که داریم واقعا مایه شرمساریه از الان من دارم تصور میکنم که جناب تاج میاد توی تلویزیون و میگه از یک مربی حرفه ای مثل کیروش توقع نداشتیم فلان به امان و داستانهای هزار و یکشب و بعدش حکم برانکو رو بهش ابلاغ میکنه و پست رفت شروع میشه و خداحافظ جام جهانی و شما میمونی یک مشت ادم فضول و سرک کش و سر خوردگی ملت ایران
آخرین اخبار