کرمان؛

برخورد با مرغداری ها و واحدهای متخلف وبدون مجوز

باید وضعیت واحدهای مرغداری بدون مجوز مشخص و مشکلات این واحدهای تولیدی ضمن رعایت ضوابط و قوانین ومقررات در اسرع وقت حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدمهدی قویدل دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند در بازدید از واحدهای پرورش طیور شهرستان زرند که با حضور رئیس شبکه دامپزشکی، مدیریت جهاد کشاورزی، رئیس محیط زیست وتنی چند از مسئولین این شهرستان صورت پذیرفت،گفت: برای بهبود تولیدات وانتفاع بیشترمردم، واحدهای تولیدی بایستی از روش های نوین و صنعتي در سیستم پرورش طیور استفاده کنند.

قویدل بیان داشت: تولید محصولات سالم برای سلامت شهروندان وتک تک افراد جامعه در راس توجه مسئولین قرار دارد و با مرغداری ها و واحدهای متخلف و بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم تشدید نظارت بر این واحدها افزود:بدون تردید واحدهای پرورش و کشتارگاه ها نقش بسزائی درحفظ سلامت عمومی موادغذائی وپروتئینی ایفا می کنند ونظارت های سرزده ومستمر ضریب سلامت را تقویت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با عنایت به مشاهده مواردی از ابتلای برخی طیور در مرغداری های بعضی از مناطق کشور به انفلوانزای مرغی لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای اعمال تمهیدات مقتضی باهدف پیشگیری از بروز وشیوع اینگونه امراض دامی بیش از پیش احساس می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار