کرمان؛

34 میلیارد تومان کسری حقوق در کرمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت:تا پایان سال حدود 34 میلیارد تومان کسری حقوق خواهیم داشت که با پیگیری های انجام شده کسری مربوط به بند "و" پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا فتوت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، افزود: حقوق ها در حال حاضر به موقع پرداخت می شود که جای تقدیر دارد.
وی خاطرنشان کرد: در طرح آمایش استان باید به گونه ای اقدام شود که آینده استان به بهترین شکل پیشرفت داشته باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان نیز در ادامه این جلسه با تاکید براینکه 2 هزار و 800 پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد، یادآورشد: در تکمیل این طرح ها، پروژه های با پیشرفت بالاتر در اولویت تخصیص اعتبارات هستند و دستگاه ها باید در این زمینه پیگیری ای لازم را داشته باشند.
جعفر رودری افزود: 75 درصد بودجه به صورت ملی توزیع می شود و می طلبد که مدیران برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده رشد قابل توجهی در استان ها رخ می دهد، گفت: با این اقدام دست شوراهای توسعه و برنامه ریزی استان ها بازتر می شود و پیش بینی می شود که تا پایان سال حدود 34 میلیارد تومان کسری حقوق خواهیم داشت که با پیگیری های انجام شده کسری مربوط به بند "و" پرداخت می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان با اشاره به اینکه بعد از تخصیص این اعتبارات آن میزان اعتبارات تملک که بلوکه شده، آزاد و به دستگاه ها پرداخت می شود، گفت: بالغ بر یک هزار و 560 میلیارد تومان بودجه تملک دارایی داشته ایم که 315 میلیارد تومان استانی و الزامات بوده است.
رودری در ادامه با اشاره به اینکه 2 هزار و چهار میلیارد تومان درآمدهای مصوب استان کرمان بوده است، افزود: از این میزان، حدود یک هزار و 850 میلیارد تومان مالیاتی و حدود 155 میلیارد تومان غیر مالیاتی بوده است.
وی با تاکید براینکه در حوزه درآمدهای استان کرمان 110 درصد تحقق درآمدها را داشته ایم، تصریح کرد: در حوزه مالیاتی 14 درصد بیشتر نسبت به رده مصوب درآمد کسب شده است که دراین رابطه 178 میلیارد تومان مازاد درآمد داشته ایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.