کرمان؛

70 هزار پروژه نیمه تمام در کشور

70 هزار پروژه نیمه تمام در کشور به 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

70 هزار پروژه نیمه تمام در کشور
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ غلامرضا شافعی معاون امور فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه کار گروه امور زیر بنایی استان کرمان  با اشاره به اینکه 70 هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام در کشور به 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم ولی با اعتبارات کنونی حداقل 10 سال زمان نیاز است.
 
وی با اعلام اینکه باید از  منابع مردمی و استعداد هایشان بیشتر استفاده کنیم ، افزود: استان  کرمان برای اجرای طرح های عمرانی خود باید تعامل خود را با بخش های غیر دولتی بیشتر کند.
 
 در ادامه علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز در این جلسه  با تاکید بر اینکه به کمبود منابع دولت آگاه هستیم، گفت: منابع باید در کشور عادلانه توزیع شود و حکومت مرکزی باید به آن توجه کند.
 
وی افزود:  استان کرمان بهترین موقعیت را در کشور دارد که 85 درصد بار کشور از خاک استان کرمان عبور می کند.
 
رزم حسینی با اشاره به اینکه  سوخت شرق کشور تا جنوب خراسان از محورهای استان کرمان عبور می کند. خاطرنشان کرد:  32 میلیون تن سنگ آهن در استان در جاده ها در حال جا به جایی است.
 
وی به یکی از معضلات استان کرمان در بخش جاده ای اشاره و بیان کرد: استان کرمان رتبه ی اول در تصادفات را در کشور داشته است  و علاوه بر آن سالانه  600 هزار نفر افغان  در  استان کرمان تردد می کنند که بخش عمده حوادث جاده ای به دلیل حضور این افراد رخ می دهد.

 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار