کرمان؛

اختصاص 20 میلیارد اعتبار به رفع افت ولتاژ برق در جیرفت

مدیر امور برق جیرفت گفت: 20 میلیارد ریال به طرح رفع افت ولتاژ برق در شهرستان جیرفت اختصاص یافت.

 اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار به رفع افت ولتاژ برق در جیرفت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ غلامعباس انجم شعاع مدیر امور برق جیرفت با اشاره به اینکه مصرف برق در این شهرستان به علت مصارف کشاورزی و همچنین افزایش مشترکان در بخش خانگی باعث سیر صعودی شده است گفت: با توجه به پتانسیل منطقه از لحاظ تامین برق با مشکلات عدیده ای مواجهه بودیم. 

وی افزود : این افزایش مصرف باعث افت ولتاژ شدید در منطقه به خصوص در فصول بهار و تابستان و موجب ایجاد اختلال در ورود و خروج انرژی در الکتروموتورها و قطعی برق در این شهرستان شده است.

انجم شعاع  تصریح کرد: این طرح از ابتدای نیمه دوم  امسال با اعتبار 100 میلیارد ریال شروع و با سفر مشاور وزیر نیرو به این شهرستان 20 میلیارد ریال دیگر هم به این اعتبار افزوده شد.

وی خاطر نشان کرد: 210 دستگاه پست عمومی توزیع برق در شهرستان جیرفت احداث می شود که با اتمام فاز سوم این طرح در فروردین  96 ، شاهد تقویت برق شهرستان خواهیم بود.

انجم شعاع  یادآورشد: نصب ترانسفورماتور، احداث خط فشار ضعیف و متوسط و تبدیل شبکه های فرسوده از جمله برنامه های اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار