کرمان؛

رفسنجان میزبان برترین های شعر یاسین

اختتامیه ی جشنواره شعر استانی یاسین ازسری برنامه های هفته قرآن و عترت اداره ی کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان، امروز در رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام روابط عمومی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ اختتامییه ی جشنواره ی شعر استانی یاسین ازسری برنامه های هفته ی قرآن و عترت اداره ی کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان عصر امروز ، ساعت ١٦ به میزبانی اداره ارشاد رفسنجان در آمفی تئاتر موزه ی ریاست جمهوری این شهر برگزار می‌شود .

این مراسم با شعر خوانی شاعران و معرفی برگزیدگان جشنواره همراه خواهد بود.

نخستین هفته ی قرآن و عترت با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور و همراهی تعدای از دستگاه های فرهنگی از دوم اسفند ماه آغاز و هم اکنون با برگزاری جشنواره ها و مراسم متعدد در حال برگزاری است .

اختتامیه ی جشنواره های هفته ی قرآن و عترت ، ٩ صبح هشتم اسفند در تالار برق منطقه ای کرمان برگزار و از برگزیدگان جشنواره های مختلف که بیش از ٥٠ نفر خواهند بود، تقدیر می شود.

همزمان با اختتامییه ی هفته ی قرآن و عترت، افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هفته ی قرآن و عترت در محل موزه هنرهای معاصر کرمان و کارگاه زنده ی کتابت وحی و رونمایی از قرآن های کتابت شده انجام خواهدشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار