هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

غايبان استقلال برای رویارویی با سياه جامگان

تيم فوتبال استقلال در حالى فردا به مصاف سياه جامگان مى رود كه 4 بازيكن خود را به دليل محروميت و مصدوميت در اختيار ندارد.

غايبان استقلال مقابل سياه جامگانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی رحمتی دروازه بان تيم فوتبال استقلال که با 4 جلسه محرومیت روبرو شده و مسئولان باشگاه نیز پیگیر کاهش این تعداد جلسه محرومیتش هستند، بعد از غیبت در بازی با ذوب آهن در این مسابقه هم در لیست 18 نفره منصوریان حضور نخواهد داشت تا سیدحسین حسینی چندمین تجربه خود در فصل جاری را سپری کند.

کاوه رضایی مهاجم آبى پوشان که همواره جزو مهره های کلیدی منصوریان در فصل جاری بوده است، بعد از بازگشت از عمان به دليل فوت يكى از نزديكان خود با استراحت چند روزه از سوى منصوريان مواجه شده است. مهاجم ثابت استقلال در بازی فردا جزو غایبان اصلی این تیم به شمار می رود.

با اعلام منصوريان، خسرو حيدرى به دليل فشارهايى كه در روزهاى گذشته تحمل كرده، در بازى مقابل سياه جامگان غايب است.

هرایر مگویان که به دلیل مصدومیت سفر استقلال به امارات و عمان را از دست داده بود هنوز به اوج آمادگى نرسيده و در ديدار فردا غايب است. 

تيم فوتبال استقلال فردا به مصاف تيم سياه جامگان مى رود و اين در حالى است كه استقلال 4 بازيكن خود را به دليل محروميت و مصدوميت در اختيار ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار